• Omu pesca in mare profondu da a barca

Comu sceglie una canna da pesca

Per i pescatori, in particulare i principianti, prima di sceglie l'attrezzi di pesca, hè impurtante di sceglie una canna di pesca adattata secondu e esigenze di pesca.Per i pescatori novi, ùn hè micca faciule di sceglie una canna di pesca adattata trà a varietà massiva di canne.Longu o cortu?Vetru o carbone ?Rigidu o flessibile?

Allora avete bisognu di cunfirmà uni pochi di dumande prima di sceglie.

a71Induve sarete a pesca ?
Hè impurtante di cunnosce u locu chì sceglite per piscà.

a71Chì tipu d'esca vi aduprà?
U tipu è u pesu di l'esca sò impurtati per a scelta di bastone.Per piacè cunfirmà quale esca chì aduprà prima di sceglie a canna.

a71Chì ghjè u vostru pesciu di destinazione?
Diversi tipi di pesci necessitanu diverse canne da pesca.Per piacè pensate à e caratteristiche di u vostru pesciu di destinazione è dopu sceglite a canna ghjusta.

E caratteristiche di e canne di pesca chì deve esse nutatu sò cum'è quì sottu.

a71 U materiale di a canna da pesca:

Di solitu, i canne di pesca sò fatti di fibra di vetru o fibra di carbonu.U prezzu di u bastone di vetru hè più bassu, è hè più pesu è più duru.I bastoni di carbone sò assai più ligeri è a flessibilità hè megliu, ma u prezzu hè assai più altu.Ma i bastoni chì anu un altu cuntenutu di carbonu seranu faciuli di rompe se u vostru usu hè sbagliatu.U sensu di usu di a barra di fibra di carbone hè assai megliu è più còmode.Tuttavia, i migliori canne da pesca sò quelli chì utilizate comodamente.

a71 Tipi di canna da pesca:

In generale, ci sò parechji tipi di canna da pesca, cum'è canna di manu, canna telescopica, canna spinning, canna di casting, canna di surf, canna di mosca è altre canne.Certi canne anu da esse aduprate cù mulinelli di pesca è l'altri ùn anu micca.Spinning rods funziona bè cù lures ligeri è sò bastone generale chì sò più apprupriati per i principianti.I canne di casting sò bè ​​​​cu esche più pesanti, cum'è jigs è scaccii artificiali.Per piacè sceglite a canna ghjusta secondu u vostru locu di pesca è u pesciu di destinazione.

Dopu avè sceltu un stile è materiale, pudete cercà una canna di pesca chì currisponde à a linea di taglia è u pesu di l'esca chì vulete usà.

È tandu pudete sceglie un mulinettu di pesca chì currisponde à a vostra canna per preparà per andà à pesca.


Tempu di Postu: Aug-04-2022